Page 260 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 260

45. Дамянова,  Р.  Оценка  на  теоретичните  знания  в  областта  на  физическата  култура  и
                спорта – състояние на проблема и перспективи. – В: Кат. науч. конф. „Психология“, май
                2006. – : Личност, мотивация, спорт, т. 12, с. 76–89.
            46. Дамянова, Р. Оценка на теоретични знания с дидактически тестове и характеристика на
                тестовите балове. – В: Сб. научни доклади от Трета международна научна конференция
                на катедра „Футбол и тенис“. С., Авангард Прима, С., 2006, с. 98–104.
            47. Дамянова, Р. Математико-статистически методи за оценка на основните характеристики
                при критериално-ориентирани дидактически тестове. – В: Международна науч. конферен-
                ция на к-ра ТМФВ, декември 2006, сп. Спорт и наука, изв. бр. 1, 2007, с.51-59.
            48. Дамянова, Р. Емпирични методи за определяне на валидността на класическите дидакти-
                чески тестове и тестовите задачи за контрол на знанията. – В: Научна конференция на к-
                ра ТС, май 2007, Изв. бр. 4/2007 Научна конференция на катедра „Теория на спорта“, май
                2007, с. 5–13.
            49. Дамянова, Р. Стандартизиране на критериално-ориентирани дидактически тестове за кон-
                трол  върху  теоретичните  знания,  умения  и  навици  в  спорта.  –  В:  Науч. конф. на к-ра
                „Футбол и тенис“, май 2007, изд. Авангард прима, С., 2007, с. 246–252.
            50. Дамянова, Р. Дидактически тестов контрол във висшето спортно-педагогическо образова-
                ние – теория и практика. ДТ за присъждане на научната степен „доктор на науките“, НСА,
                С., 2008.
            51. Дамянова, Р., В. Гигова. Статистически методи в спорта. Учебно ръководство за бака-
                лаври в НСА, изд. НСА- Прес, С., 2008.
            52. Дамянова, Р. Приложение на някои дискретни разпределения на вероятностите при прак-
                тическо  доказателството  на  хипотези  в  областта  на  физическото  възпитание  и спорта,
                сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр. 2010, част I, с. 24–29.
            53. Дамянова, Р. Конструиране и стандартизиране на тестовете – α на Кронбах за една скала
                и α на Кронбах за композиционна надеждност на тестовете, съставени от няколко скали,
                Спорт и наука, изв. бр. 3,  2010, с. 115–123.
            54. Давидов, Д., П. Пеева. Спорт за всички. С., НСА „Васил Левски“, 1995.
            55. Денек, К. Измерване и оценка на резултатите от подготовката във ВУЗ. Превод на ЦИНТИ.
                Рег. № 55337.
            56. Денек, К. Методи за проверка на реализирането на дидактичните цели. Превод на ЦИНТИ.
                Рег. № 1 8306319.

            57. Денек, К. Оценка на успехите в процеса на вузовското обучение. – : Современная высшая
                школа, 2/1981, с. 105–111.
            58. Делева,  Н.,  Е.  Атанасов,  А.  Соколов.  Проучване  възможностите  за  подобряване уп-
                равлението на аматьорската минифутболна лига (АМФЛ) с оглед повишаване социално-
                икономическата ѝ значимост. – : Спорт и наука, бр. 4, С., 2010.
            59. Диаманти, В. Комплексна методика за начално обучение по каяк. – : Спорт и наука, 5–
                6/2005, с. 181.
            60. Диаманти, В. Развитие на методиката за начално обучение по каяк чрез включването на
                дистанционна форма на обучение. Докторска дисертация. С., НСА „Васил Левски“, 2006.
            61. Димитров, Л., А. Гигов. Компютърна система за обучение и контролиране на знанията
                на млади футболисти по състезателния правилник. – : Въпроси на физическата култура,
                12/1987, с. 49.
            62. Димитров, Л., Д. Кадинова-Цонкова. Мотивация за професионален избор на студенти
                от специалност „Педагогика на обучението по физическо възпитание“. – сб. Проблеми на
                училищното физическо възпитание и спорт. С., изд. Сердолик, 2002, с. 34–37. ISBN 954-
                90530-9-4.




                                                           258
   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265