Page 263 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 263

104.Миладинов, О. Електронна технология за самообучение и за самоконтрол на знанията за
                 лекоатлетическите скокове. – : Спорт и наука, кн. 3/2005, с. 13–18.
            105.Миленска,  К.  Проблемът  за  усвояване  на  знанията  по  физическа  култура  в  новата
                 система. – В: Научни трудове на ВИФ, т. 29, кн. 3/1989, с. 34.

            106.Михайлов, В. Проучване на възможностите за приложение на компютърната техника в
                 обучението и проверката на знанията на студентите по физиология. – В: Научни трудове
                 на ВИФ, т. 29, кн. 3/1989, с. 34.
            107.Михова, М. Дизайн на обучението. Теоретико-приложни аспекти. Велико Търново, Ас-
                 тарта, 2003. ISBN 954-8324-24-5.
            108.Михова, М. Преподаването и ученето. Теории. Стилове. Модели. Велико Търново, Ас-
                 тарта, 2002. ISBN 954-91193-4-5.
            109.Неделчев, Ив.,  М.  Георгиев, Д.  Фенерова. Интерперсонални характеристики, насоче-
                 ност към спортсменство и субективна оценка на значимостта  от заниманията с култури-
                 зъм. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр., 2010, част II, с. 357–364.
            110.Николов, П., Н. Александрова, Л. Кръстев. Педагогическа психология. Учебник за сту-
                 денти от  педагогически специалности. Университетско издателство „Неофит  Рилски“,
                 2007 г. ISBN 978-954-680-521-8.
            111.Павлов, Д. Идеите остават живи. С., УИ „Св. Климент Охридски”, 2006. ISBN 954-07-
                 2336-1.
            112.Павлова, Е. Хипотетичен модел на тестова система (адаптирана за апробиране в изпита
                 по физиология). – В: Годишна научна конференция „Спорт, общество, образование“, 22–
                 23 май 1997, 4-та секция, т. 3. С., 2000, с. 191.
            113.Павлова, Е. Модел на тестова система, използван в комплексния изпит по физиология
                 на човека с физиология на спорта в НСА „Васил Левски“. – : Спорт и наука, кн. 3/2003,
                 с. 65.
            114.Пенева, В. Характерни особености на финансиране развитието на физическото възпита-
                 ние и спорт. Дипломна работа. С., НСА „Васил Левски“, 2003.
            115.Петкова, Д. Съвременен подход за разработване и оценка на знанията при стандартизи-
                 рани  интерактивни дидактически тестове  по  примера  на  снежните спортове, Спорт и
                 наука, С., 2010, изв. бр. 3, с. 72–80.
            116.Пирьов, Г. Експериментална психология. С., Наука и изкуство, 1968.
            117.Пирьов, Г. Основни проблеми на психодиагностиката. С., Народна просвета, 1974, 3, с.
                 227.
            118.Пирьов, Г. Психология и психодиагностика на интелигентността. С., 1985.
            119.Пирьов, Г. Проблеми на когнитивната психология. С., Академично издателство „Проф.
                 Марин Дринов“, 2000. ISBN 954-430-715-X.
            120.Рачев, Кр. Проблеми на училищното физическо възпитание във връзка с образовател-
                 ните реформи в Р България. – : Спорт и наука, кн. 9/1994.
            121. Рачев, Кр. Теория и методика на физическото възпитание, част 1 и част 2. Учебник за
                 студентите от НСА. С., НСА ПРЕС, 1998, с. 9; 2006.
            122.  Рачев, Кр. Актуални проблеми на физическата култура. ММС, НСА, БОК, БСФС.  – :
                 Спорт и наука, извънреден брой/2002.
            123. Славчев,  А.,  О.  Миладинов,  Й.  Йонов,  С.  Стойков,  Й.  Дянков,  С.  Стоянов,  Й.
                 Станчев. Универсална компютърна тестова програма за обучение и контрол. – В: На-
                 учни трудове на НСА, т. XXX, 1990, с. 42.
            124. Савчева, Е., Ж. Желязкова-Койнова. Ментален тренинг и състезателна реализация при
                 фехтовачи. Сб .Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр./ 2010, част I, с. 350–356.
            125. Стоименова, Е. Измерителни качества на тестовете. С., изд. НБУ, 2000. ISBN954-8986-


                                                           261
   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268