Page 264 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 264

07-8.
            126. Стоянова, Ф.  Критериално-ориентирани дидактически тестове. Методи за  определяне
                 на прагови стойности. Изд. Д. Убенова, С., 2008, ISBN 978-954-791-100-0.
            127.  Ташева, С.,  Д.  Павлов.  Иновации в  технологията на  обучение при професионалната
                 подготовка. С., 2000.
            128. Тишинов, О., П. Кутинчева. Използване на метода тестиране за контрол и оценка на
                 теоретичната подготовка на студентите, специализиращи плуване. – В: Трудове на ВИФ,
                 т. 23, кн. 1/1982.
            129. Тишинов, О. Усъвършенстване на учебния процес по лека атлетика с използването на
                 компютърни интерактивни методи за онагледяване на преподаването. – Спорт и наука,
                 изв. изд., 2002, с. 121.
            130. Тишинов, О. Приложение на мултимедийни и DVD технологии в спортно-педагогичес-
                 ката дейност. С., ИПБ НСА, 2006.
            131. Тишинов, О., Т. Миндов. Технически средства за онагледяване на спортно-педагоги-
                 ческата дейност. Аудио-визуални информационни технологии в обучението. С., Тип топ
                 прес, 2006.
            132. Тодоров, А., Е. Милева. Педагогиката на спорта като наука. С., НСА ПРЕС, 2001.
            133. Тужаров, Хр. Теория на тестовете – http://tuj.asenevtsi.com/EL09/EL49.htm , посетен на
                 10.09.2011.
            134. Цветков, Цв.  Планирането в  спорта  при  новите  икономически условия.  –  :  Спорт  и
                 наука, кн. 2/1996.
            135. Цветков,  Цв.,  Б.  Цолов.  Ръководство  за  семинарни  упражнения  по  управление  на
                 спорта. С., ЕТ „ВОТОМАМИ”, 2002. ISBN 954-90710-9-X.
            136. Цветков, В. Сравнителен анализ на интелектуалните качества и личностните характе-
                 ристики на 9–10-годишни деца, неспортуващи и спортуващи минибаскетбол. – : Спорт
                 и наука, извънр. бр. 4/2005, с. 72.
            137. Ценева, Е., В. Цветков. Стилът на ръководство в спортно-педагогическата дейност. – :
                 Въпроси на физическата култура, кн. 7/1998.
            138.  Янчева, Т.  Загубата  като  психологичен феномен.  Сб.  Личност, мотивация, спорт.  С.,
                 2000, том 5, с. 26–30.
            139. Янчева, Т., Б. Димитрова. Особености на състезателното поведение при състезателки
                 по синхронно плуване. Сб. Личност, мотивация, спорт. С., 2001, том 6, с. 43–50.
            140. Янчева, Т. Личност и състезателна реализация. НСА ПРЕС, С., 2004.
            141.  Янчева,  Т.,  Цв.  Мишева-Алексова.  Аз-ефективност  и  състезателна  реализация  в
                 спорта. III нац. конгрес по психология, сб. научни доклади, С., 2005, с. 614–619.
            142. Янчева, Т. Психологическото осигуряване в елитния спорт. НСА ПРЕС, С., 2006.
            143. Янчева, Т.  Адаптация  на  Multidimensional  Perfectionisa  Scale  (MPS)  (Frost,  Marten,
                 Lahart &&Rosenblate,1980) за изследване на перфекционизма в спорта, 13 научна конфе-
                 ренция. Сб. Личност, мотивация, спорт. С., 2008.
            144.Янчева,Т.  Психологически  аспекти  в  спорта.  Сб.  Спорт,  стрес,  адаптация,  Спорт  и
                 наука, изв. бр./ 2010, част II, с. 323–330.
            145. Аванесов, В. С. Тесты в социологическом исследование. М., Наука, 1982, с. 13.
            146. Беспалько, В. П. Програмированное обучение. М., Высшая школа, 1970.
            147. Беспалько, В. П. Разработка методики дидактической оценки урока. – Современная пе-
                 дагогика, бр. 5/1985, с. 45–51.
            148. Блинов, В. М. Эффективность обучения. М., 1976, с. 34.
            149. Зациорский, В. М. Спортивная метрология. Учебник. М., ФиС, 1982.



                                                           262
   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269