Page 262 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 262

83. Калайков, Й. Професионалният мениджмънт в спорта. С., „Пропелер’92“, 1998.
            84. Калайков, Й. Мениджмънт на физическото възпитание според евростандартите. С., Аван-
                гард Прима, 2006. ISBN 954-323-164-8.
            85. Клаус, Г., Х. Ебнер. Основи на статистиката за психолози, педагози и социолози. С., На-
                ука и изкуство, 1971.
            86. Колева,  Д.,  Й.  Йонов,  Б.  Димитрова.  –  В  :  сб.  Спорт,  общество,  образование,  т.
                8/2002, с. 120.
            87. Кондова, В.  Програма за  индивидуализиран самоконтрол и  оценка  при  усвояването на
                спортната терминология на чужд език. – В: Научни трудове на ВИФ, т. 29, кн. 5/1989, с.
                139.
            88. Костов, К. Комплексно-интерактивни тенденции в съвременното физическо възпитание.
                – : Спорт и наука, кн. 2/2003, с. 91.
            89. Костов, К. Физическото възпитание и спортът в образователната система. –  :  Спорт и
                наука, кн. 1/2005.
            90. Костов, К. Предметът „Физическо възпитание и спорт“ в началното училище – идеи, ре-
                алност, бъдеще (в контекста на образователната реформа). – В: сб. Научна конференция
                на МОН, БОК и НФ „Спорт в училище“. Търговище, април 2005.
            91. Костов, К. Интегративност и функции на физическото възпитание в началното училище.
                Докторска дисертация. Благоевград, 2006.
            92. Костов, Зл., Р. Дамянова, Е. Стоименова. Тестови контрол и оценка на теоретичните
                знания в дисциплината „Спортни танци“. Научна конференция на к-ра „Гимнастика“, май
                2005. – : Спорт и наука, изв. бр. 2/2005, с. 62–71.

            93. Костов, Зл., Р. Дамянова. Превенция на стресовите състояния при съдийстване по но-
                вата  система  на  оценяване на  IDSF  чрез  подходяща адаптирана система  за обучение  и
                оценяване на знанията на съдийския апарат. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука,
                изв. бр., 2010, част I, с. 319–324.
            94. Крумова, А. Тестът на Рейвън като средство за диагностика на интелектуалните възмож-
                ности на спортиста. – : Въпроси на физическата култура, кн. 5/1973, с. 307– 309.
            95. Кръстев, Й. Интелектуализацията на тренировъчния процес – главно направление и ре-
                зерв в усъвършенстване подготовката на 23 олимпийски игри през 1984 г. – : Въпроси на
                физическата култура, кн. 2/1981, с. 81–87
            96. Кънчева,  М.,  Т.  Янчева.  Психологически  профил  и  спортна  реализация  при състеза-
                телките по художествена гимнастика. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр.,
                2010, част II, с. 398–404.
            97.  Лефтерова, Ев.,  В.  Димитров.  Практически методи за  концентрация на  вниманието в
                бокса. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр., 2010, част I, с. 417–419.

            98. Маджарова, К. Нови стратегии в педагогическия контрол. С., Тилия, 1995, с. 15–17. ISBN
                954-8706-49-0.
            99. Малчев, М. Професионално приложно обучение по физическо възпитание в педагогичес-
                ките висши учебни заведения. ДР - Сл. Кв. 90, ИПБ при ВИФ, 1982.
            100.Маринова, Н. Използване на специализиран софтуер и интернет в подготовката по анг-
                 лийски език на студентите – магистърски курс. – : Чуждоезиково обучение, бр. 3–4/2000.
            101.Матеева, Н. Знанията в учебния процес по физическо възпитание. – : Въпроси на физи-
                 ческата култура, т. 11, кн. 8/1966, с. 488–491.
            102.Матеева, Н. Интелектуализирането на процеса по физическо възпитание. – : Треньорска
                 мисъл, кн. 1/1986, с. 29.
            103.Матицин,  О.  Университетът  като  център  за  интеграция  на  образованието,  науката  и
                 спортните технологии. – : Спорт и наука, бр. 5–6/2005, с. 3–13.


                                                           260
   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267