Page 262 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 262
83. Калайков, Й. Професионалният мениджмънт в спорта. С., „Пропелер’92“, 1998.
84. Калайков, Й. Мениджмънт на физическото възпитание според евростандартите. С., Аван-
гард Прима, 2006. ISBN 954-323-164-8.
85. Клаус, Г., Х. Ебнер. Основи на статистиката за психолози, педагози и социолози. С., На-
ука и изкуство, 1971.
86. Колева, Д., Й. Йонов, Б. Димитрова. – В : сб. Спорт, общество, образование, т.
8/2002, с. 120.
87. Кондова, В. Програма за индивидуализиран самоконтрол и оценка при усвояването на
спортната терминология на чужд език. – В: Научни трудове на ВИФ, т. 29, кн. 5/1989, с.
139.
88. Костов, К. Комплексно-интерактивни тенденции в съвременното физическо възпитание.
– : Спорт и наука, кн. 2/2003, с. 91.
89. Костов, К. Физическото възпитание и спортът в образователната система. – : Спорт и
наука, кн. 1/2005.
90. Костов, К. Предметът „Физическо възпитание и спорт“ в началното училище – идеи, ре-
алност, бъдеще (в контекста на образователната реформа). – В: сб. Научна конференция
на МОН, БОК и НФ „Спорт в училище“. Търговище, април 2005.
91. Костов, К. Интегративност и функции на физическото възпитание в началното училище.
Докторска дисертация. Благоевград, 2006.
92. Костов, Зл., Р. Дамянова, Е. Стоименова. Тестови контрол и оценка на теоретичните
знания в дисциплината „Спортни танци“. Научна конференция на к-ра „Гимнастика“, май
2005. – : Спорт и наука, изв. бр. 2/2005, с. 62–71.
93. Костов, Зл., Р. Дамянова. Превенция на стресовите състояния при съдийстване по но-
вата система на оценяване на IDSF чрез подходяща адаптирана система за обучение и
оценяване на знанията на съдийския апарат. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука,
изв. бр., 2010, част I, с. 319–324.
94. Крумова, А. Тестът на Рейвън като средство за диагностика на интелектуалните възмож-
ности на спортиста. – : Въпроси на физическата култура, кн. 5/1973, с. 307– 309.
95. Кръстев, Й. Интелектуализацията на тренировъчния процес – главно направление и ре-
зерв в усъвършенстване подготовката на 23 олимпийски игри през 1984 г. – : Въпроси на
физическата култура, кн. 2/1981, с. 81–87
96. Кънчева, М., Т. Янчева. Психологически профил и спортна реализация при състеза-
телките по художествена гимнастика. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр.,
2010, част II, с. 398–404.
97. Лефтерова, Ев., В. Димитров. Практически методи за концентрация на вниманието в
бокса. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр., 2010, част I, с. 417–419.
98. Маджарова, К. Нови стратегии в педагогическия контрол. С., Тилия, 1995, с. 15–17. ISBN
954-8706-49-0.
99. Малчев, М. Професионално приложно обучение по физическо възпитание в педагогичес-
ките висши учебни заведения. ДР - Сл. Кв. 90, ИПБ при ВИФ, 1982.
100.Маринова, Н. Използване на специализиран софтуер и интернет в подготовката по анг-
лийски език на студентите – магистърски курс. – : Чуждоезиково обучение, бр. 3–4/2000.
101.Матеева, Н. Знанията в учебния процес по физическо възпитание. – : Въпроси на физи-
ческата култура, т. 11, кн. 8/1966, с. 488–491.
102.Матеева, Н. Интелектуализирането на процеса по физическо възпитание. – : Треньорска
мисъл, кн. 1/1986, с. 29.
103.Матицин, О. Университетът като център за интеграция на образованието, науката и
спортните технологии. – : Спорт и наука, бр. 5–6/2005, с. 3–13.
260