Page 261 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 261
63. Димитрова, Н., Ю. Мутафова-Заберска. Стимулиране на интелектуалната активност
при обучението на деца джудисти. – В : сб. Личност, мотивация, спорт, т. 10. С., 2005, с.
145.
64. Димитрова, Св. Екология на човешкото развитие. Спорт и здраве. С., ИПБ при НСА,1996.
ISBN 954-718-005-3.
65. Димитрова, Св. Опит за изясняване на взаимовръзката на спорта с интелектуалната ак-
тивност на личността. – В : Научни трудове на ВИФ, т. 29, кн. 2, 1989, с. 71.
66. Димитрова, Св. Интелект и спорт. – : Въпроси на физическата култура, кн. 4/1975, т.20,
с. 233–237.
67. Димитрова, Св. и кол. Познавателната дейност – фактор за повишаване на качеството и
ефективността на обучението по физическо възпитание, част 1. – : Научно-практическа
конф. по ФВ, ЦСКУ към СОНС, СУ „Кл. Охридски“, СОНС – у- ние НП. С., ВИФ „Г.
Димитров”, 1978.
68. Димитрова, Св. Интелект, физическо възпитание и интелектуализация на двигателното
обучение. – В : Трудове на ВИФ, т. 24, кн. 2/1983.
69. Димитрова, Св. Мотивационната компетентност в професионалната подготовка на бъ-
дещите спортни педагози – студенти в НСА. – В: Сб. С., НСА ПРЕС, 1999.
70. Димитрова, Св. Новите социални функции на физическото възпитание и спорта през 21
век и преустройството на работата в СОУ. – В : сб. Научна конференция на МОН, БОК и
НФ „Спорт в училище“. Търговище, 2005, с. 201.
71. Димитрова, Б. Система за оценка и контрол в синхронното плуване. Докторат, НСА „Ва-
сил Левски“. С., 1993.
72. Домусчиева-Роглева, Г. Апробация на теста за определяне на мотивите за занимания със
спорт (PMQ) в български условия. Сб. Личност, мотивация, спорт, т. 9. С., 2003.
73. Домусчиева-Роглева, Г. Апробация на теста за изследване на състезателната тревож-
ност CSAI-2 в български условия. Сб. Личност, мотивация, спорт, т. 12. С., 2007.
74. Домусчиева-Роглева, Г., Ев. Лефтеров. Динамика на предсъстезателната тревожност
при състезателки по бокс. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр., 2010, част
I, с. 344–349.
75. Домусчиева-Роглева,Г., Д. Павлов. Влияние на личностната тревожност върху мотивите
за занимания със спорт. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр., 2010, част II,
с. 411–416.
76. Желязков, Цв. За по-нататъшно развитие на научно-приложната дейност във физичес-
ката култура и спорта. – : Въпроси на физическата култура, кн. 3/1984.
77. Желязков, Цв. За ускорено внедряване на научно-техническия прогрес във физическата
култура и спорта. – : Въпроси на физическата култура, кн. 9/1985.
78. Желязков, Цв. Състояние и проблеми на физическото възпитание и спорта в България. –
: Списание за теория, политика и култура „Понеделник”, кн. 9–10/2002, с. 139–153.
79. Желязков, Цв., Д. Дашева. Основи на спортната тренировка. С., 3-тo доп. изд. ГЕРА
АРТ, 2011.
80. Желязкова-Койнова, Ж. Взаимовръзка между личностни характеристики и стилове на
саморегулация в ситуация на временно състезателно надмощие. Сб. Спорт, общество,
образование, изд. НСА ПРЕС, С., 2000, с. 152–162.
81. Желязкова-Койнова, Ж., Е. Милева. Българска адаптация на многомерната скала за из-
следване на спортсменската ориентация (MSOS). сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и на-
ука, изв. бр., 2010, част I, с. 336–343.
82. Йонкова, Р. Комуникативно безпокойство в обучението по чужд език при студенти спор-
тисти. Сб. Спорт, стрес, адаптация, Спорт и наука, изв. бр., 2010, част II, с. 377–384.
259