Page 5 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 5

СЪДЪРЖАНИЕ


            ПРЕДГОВОР  ................................................................................................................................................................................................................................................................ 5

            ПЪРВА ЧАСТ
               ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГИЧНИ ОСНОВИ
               НА ТЕСТИРАНЕТО  ......................................................................................................................... 7
            I. ИЗМЕРВАНЕ. ОЦЕНЯВАНЕ  .................................................................................................... 7
               1.1. ИЗМЕРВАНЕТО И ОЦЕНЯВАНЕТО В КОНТЕКСТА
                   НА СЪВРЕМЕННАТА ОБЩЕСТВЕНА ПАРАДИГМА  ...................................................  7
               1.2. СЪЩНОСТ НА ИЗМЕРВАНЕТО  ...................................................................................... 13
               1.3. СЪЩНОСТ НА ОЦЕНЯВАНЕТО. КРИТЕРИИ. ВИДОВЕ. ФУНКЦИИ  ...................... 16
               1.4. СПЕЦИФИКА НА ИЗМЕРВАНЕТО И ОЦЕНЯВАНЕТО
                   ВЪВ ФИЗИЧЕСКОТО ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТА  ....................................................... 18

            II. ТЕСТИРАНЕ  ............................................................................................................................ 25
               2.1. ПОНЯТИЕН АПАРАТ – ТЕСТ, ТЕСТИРАНЕ  ................................................................. 25
               2.2. OБЩА ИСТОРИЯ НА ТЕСТОВЕТЕ. ЕТАПИ  ................................................................. 28
               2.3. ИСТОРИЯ НА ТЕСТОВЕТЕ В ОБРАЗОВАНИЕТО
                   ПО ФИЗИЧЕСКО ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТ В САЩ, КАНАДА
                   И НЯКОИ ЕВРОПЕЙСКИ СТРАНИ  ................................................................................ 38
               2.4. ИСТОРИЯ НАТЕСТОВЕТЕ ВЪВ ФИЗИЧЕСКОТО
                   ВЪЗПИТАНИЕ И СПОРТА В БЪЛГАРИЯ  ..................................................................... 46
               2.5. КЛАСИФИКАЦИИ И ХАРАКТЕРИСТИКА
                   НА ВЪПРОСИТЕ И ЗАДАЧИТЕ В ЕДИН ТЕСТ  ........................................................... 53
               2.6. КЛАСИФИКАЦИИ НА ТЕСТОВЕТЕ. ТАКСОНОМИИ  ................................................ 58
               2.7. ЕТАПИ ПРИ ПОДГОТОВКАТА НА ЕДИН ТЕСТ ......................................................... 67
               2.8. ТЕСТОВИ БАЛОВЕ. СКАЛИ ЗА ОЦЕНЯВАНЕ НА ТЕСТ  .......................................... 70
               2.9. СТАНДАРТИ. СТАНДАРТИЗИРАНИ ТЕСТОВЕ .......................................................... 73

            III. КЛАСИЧЕСКА ТЕОРИЯ ЗА ТЕСТОВЕТЕ  ...................................................................... 74
               3.1. КЛАСИЧЕСКИ (НОРМАТИВЕН) МОДЕЛ НА ТЕСТ  .................................................... 74
               3.2. НАДЕЖДНОСТ  ................................................................................................................... 75
               3.3. ВАЛИДНОСТ. ВИДОВЕ. РИСК ОТ НЕПРАВИЛНИ РЕШЕНИЯ  ................................. 87
               3.4. АНАЛИЗ НА ТЕСТОВИТЕ ЗАДАЧИ  ............................................................................... 97

            IV. ТЕОРИЯ НА КРИТЕРИАЛНИТЕ ТЕСТОВЕ  ................................................................ 106
               4.1. КРИТЕРИАЛЕН МОДЕЛ НА ТЕСТ  ............................................................................... 106
               4.2. НАДЕЖДНОСТ  ................................................................................................................. 109
               4.3. ВАЛИДНОСТ  .................................................................................................................... 113
               4.4. АНАЛИЗ НА ТЕСТОВИТЕ ЗАДАЧИ  ............................................................................ 114
               4.5. СТАНДАРТ ЗА УСПЕШНОСТ  ....................................................................................... 114
               4.6. ОПРЕДЕЛЯНЕ ДЪЛЖИНАТА НА ТЕСТОВЕТЕ   ........................................................ 123

            V. СЪВРЕМЕННИ ТЕОРИИ ЗА ТЕСТОВЕТЕ  .................................................................... 125
               5.1. ТЕОРИЯ НА ПОЛОЖИТЕЛНИЯ ОТГОВОР  ................................................................ 125
               5.2. БАНКИ ОТ ВЪПРОСИ. КОМПЮТЪРНО-АДАПТИВНИ ТЕСТОВЕ  .................. 130
               5.3. ДИСКУСИЯ                                                                                                  СРАВНИТЕЛЕН АНАЛИЗ  ....................................................................... 132







                                                            3
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10