Page 275 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 275

sports  sciences”,  Balkan  Scientific  congress  “Physical  Education,  Sports,  Health”  15-16
                 November, 2019, p. ISBN (Print) 978-954-718-602-6 /p. 450-451
            370. Damjanova, R. Hi –Tech Platforms for Monitoring and Evaluation of Golf career growth.
                 International  and  National  standards  and  Regulations,  World  Scientific  Congress  of  Golf,
                 St.Andrews, Scotland, 2016.
            371. Damjanova, R. Hi - tech, Education and Practice - Key Factors for Career Growth and Social
                 Inclusion  in  the  Diversity  of  the  Modern  Sport  Environment,  ICESEMIS  “Saying  Yes  to
                 Diversity in Sport” on -line, 31.08-04.09.2016 ,San Paulo, Brazil
            372. Damjanova, R. Knowledge management and evaluation in Golf, World Scientific Congress of
                 Golf, Gold Coast, Australia, 2014
            373. Konchev, M. (2019), Big data, neural network and predictive analytics: application in the field
                 of sport, in International scientific congress “Applied Sports Sciences” and Balkan scientific
                 congress “Physical Education, Sports, Health” in Sofia, Bulgaria, 2019, NSA Press, Sofia, pp
                 393-397
            374. Krumova Milena, STEM Education Data Mining and Learners` Emotions Journal STEM in
                 Bulgaria, Europe and the World | Списание STEM в България, Европа и Света(STEM -при-
                 родни и инженерни науки, технологии и математика)ISSN:2682 -9924| Брой 1 / 2019
            375. Krumova Milena, STEM and Digital Competencesof New Millennium Learners, In: Journal
                 STEM  in  Bulgaria,  Europe  and  the  World  |  Списание  STEM  в  България,  Европа  и
                 Света(STEM -природни и инженерни науки,технологии и математика), ISSN:2682 -9924|
                 Брой 3/ 2020 –
            376. Бонева, М. Тенденции в ИТ услугите , СТУДЕНТСКА НАУЧНА СЕСИЯ’12 - СНС'12,
                 Русенски университет „А. Кънчев“, Р., 2012. https://www.researchgate.net/profile/Mirosla-
                 va_Boneva/publication/237076163_Tendencii_v_IT_uslugite/links/00b4951ba0b5a3bd6f0000
                 00/Tendencii-v-IT-uslugite.pdf, посетен на 21.04. 2021
            377. Заключения на Съвета относно ролята на работата с младежта за подпомагане на раз-
                 витието на основни житейски умения у младите хора, които улесняват успешния им пре-
                 ход към зрелостта, активното гражданство и професионалния живот (2017/C 189/06
                 http://mpes.government.bg/Documents/Documents/International/2017/Docs_Savet_May2017/
                 bg/rolyata%20na%20rabotata%20s%20mladejta-bg.pdf, посетен на 21.04. 2021
            378. Заключения на Съвета и на представителите на правителствата на държавите членки,
                 заседаващи в рамките на Съвета, относно насърчаване на междусекторното сътрудничес-
                 тво  в  полза  на  спорта  и  физическата  активност  в  обществото  (2020/C  419/08)
                 http://mpes.government.bg/Documents/Documents/International/2020/Concil_Dec_2020/Cros
                 s_bg.pdf, посетен на 21.04. 2021
            379. Интерактивно ръководство за създаване на стратегическа карта за планираните съби-
                 тия https://bscdesigner.com/strategy-maps-guide.htm, посетен на 21.04. 2021
            380. Информационен портал за докуметни и ресурси, свързани със серията от международни
                 стандарти ISO 9000 - https://asq.org/quality-resources/iso-9000#25, посетен 04.10.2020
            381. Наредба  за  организиране  на  дистанционната  форма  на  обучение  в  НСА  –
                 file:///C:/Users/User/AppData/Local/Temp/Naredba.pdf, посетен на 21.04. 2021
            382. Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ –  https://ec.europa.eu/regio-
                 nal_policy/en/atlas/programmes/2014-2020/bulgaria/2014bg16rfop002, посетен на 21.04. 2021
            383. Програма Еразъм + https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/about_en,
            384. Платформа за електронно обучение на WADA - https://adel.wada-ama.org/, посетена на
                 11.10.2020
            385. Проучване на Народното събрание на Република България. Проучване в областта на
                 спортното законодателство в страните от ЕС – http://students.parliament.bg/wp-content/up-
                 loads/2017/04/%D0%9F%D0%98-42.pdf, посетено 09.10.2020



                                                           273
   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280