Page 275 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 275
sports sciences”, Balkan Scientific congress “Physical Education, Sports, Health” 15-16
November, 2019, p. ISBN (Print) 978-954-718-602-6 /p. 450-451
370. Damjanova, R. Hi –Tech Platforms for Monitoring and Evaluation of Golf career growth.
International and National standards and Regulations, World Scientific Congress of Golf,
St.Andrews, Scotland, 2016.
371. Damjanova, R. Hi - tech, Education and Practice - Key Factors for Career Growth and Social
Inclusion in the Diversity of the Modern Sport Environment, ICESEMIS “Saying Yes to
Diversity in Sport” on -line, 31.08-04.09.2016 ,San Paulo, Brazil
372. Damjanova, R. Knowledge management and evaluation in Golf, World Scientific Congress of
Golf, Gold Coast, Australia, 2014
373. Konchev, M. (2019), Big data, neural network and predictive analytics: application in the field
of sport, in International scientific congress “Applied Sports Sciences” and Balkan scientific
congress “Physical Education, Sports, Health” in Sofia, Bulgaria, 2019, NSA Press, Sofia, pp
393-397
374. Krumova Milena, STEM Education Data Mining and Learners` Emotions Journal STEM in
Bulgaria, Europe and the World | Списание STEM в България, Европа и Света(STEM -при-
родни и инженерни науки, технологии и математика)ISSN:2682 -9924| Брой 1 / 2019
375. Krumova Milena, STEM and Digital Competencesof New Millennium Learners, In: Journal
STEM in Bulgaria, Europe and the World | Списание STEM в България, Европа и
Света(STEM -природни и инженерни науки,технологии и математика), ISSN:2682 -9924|
Брой 3/ 2020 –
376. Бонева, М. Тенденции в ИТ услугите , СТУДЕНТСКА НАУЧНА СЕСИЯ’12 - СНС'12,
Русенски университет „А. Кънчев“, Р., 2012. https://www.researchgate.net/profile/Mirosla-
va_Boneva/publication/237076163_Tendencii_v_IT_uslugite/links/00b4951ba0b5a3bd6f0000
00/Tendencii-v-IT-uslugite.pdf, посетен на 21.04. 2021
377. Заключения на Съвета относно ролята на работата с младежта за подпомагане на раз-
витието на основни житейски умения у младите хора, които улесняват успешния им пре-
ход към зрелостта, активното гражданство и професионалния живот (2017/C 189/06
http://mpes.government.bg/Documents/Documents/International/2017/Docs_Savet_May2017/
bg/rolyata%20na%20rabotata%20s%20mladejta-bg.pdf, посетен на 21.04. 2021
378. Заключения на Съвета и на представителите на правителствата на държавите членки,
заседаващи в рамките на Съвета, относно насърчаване на междусекторното сътрудничес-
тво в полза на спорта и физическата активност в обществото (2020/C 419/08)
http://mpes.government.bg/Documents/Documents/International/2020/Concil_Dec_2020/Cros
s_bg.pdf, посетен на 21.04. 2021
379. Интерактивно ръководство за създаване на стратегическа карта за планираните съби-
тия https://bscdesigner.com/strategy-maps-guide.htm, посетен на 21.04. 2021
380. Информационен портал за докуметни и ресурси, свързани със серията от международни
стандарти ISO 9000 - https://asq.org/quality-resources/iso-9000#25, посетен 04.10.2020
381. Наредба за организиране на дистанционната форма на обучение в НСА –
file:///C:/Users/User/AppData/Local/Temp/Naredba.pdf, посетен на 21.04. 2021
382. Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ – https://ec.europa.eu/regio-
nal_policy/en/atlas/programmes/2014-2020/bulgaria/2014bg16rfop002, посетен на 21.04. 2021
383. Програма Еразъм + https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/about_en,
384. Платформа за електронно обучение на WADA - https://adel.wada-ama.org/, посетена на
11.10.2020
385. Проучване на Народното събрание на Република България. Проучване в областта на
спортното законодателство в страните от ЕС – http://students.parliament.bg/wp-content/up-
loads/2017/04/%D0%9F%D0%98-42.pdf, посетено 09.10.2020
273