Page 270 - ALL_Рени-Дамянова-Тяло-Финал-1-280_Content_links
P. 270

In:  Mathematics  and  Education  in  Mathematics,  Proc.  32th Conf. of the Union of Bulgarian
                 Mathematicians, 291–296, 2003
            268.Stufflebeam, B., A. Shinkfield. Systematic Evaluation. A Self-Instructional Guide to Theory
                 and Praxis. Boston, The Hague, Dordrecht, Lancaster, Klower-Nijhof Publishing, p. 348, 1985.

            269.Thissen, D., H. Wainer. Test scoring. Lawrence Erlbaum Associates Publishers, Mahwah, New
                 Jersey, 2001, p. 21. ISBN 0-8058-3766-3.

            270.Thomas, J. R., J. K. Nelson. Research methods in physical activity (2 nd  ed.). Champain, IL:
                 Human Kinetics, 1990.
            271.Thorndike, E. L., E. Haggen. Measurement and Evaluation in Psychology and Education, 3th
                 еd. New York: John Willey, 1969.
            272.Van, Viet. Physical Education in Canada, ed. by Maurice Lewis; Publ. S. 1 Prentice Hall of
                 Canada, 1965.
            273.Vijin,  P.  &  I.  W.  Molenaar.  Robustness region  for  dichotomous decisions.  –  :  Journal of
                 Educational Measurement, 6/1981, p. 205–235.
            274.Waglow, I. F., Rehling, C. H. A Golf Knowledge Test. – : Research Quert., 24/1953, 463–470.
            275.Waglow, I. F., Stephans, Fay. A Softball Knowledge Test. – : Research Quart., 26/1955, 234–
                 243.

            276.Wainer, H. Comuterized Adaptive Testing A Primer, 2     nd   ed. Lawrence Erlbaum Associates
                 Publishers, Mahwah, New Jersey, London, 2000, p. 175 ISBN 0-8058-35511-3.
            277.Wilcox, R.  R.  Estimating  the  likelihood  of  false-positive and  false  –  negative  decisions  in
                 mastery testing: An empirical Bayes approach. – : Journal of Educational Statistics, 2, p. 289–
                 307 (b), 1977.
            278.Willgoose,  Carl.  Evaluation  in  Health  Education  and  Physical  Education.  Pbl.  New  York,
                 McGrow-Hall, 1961.
            279.Wnag, Marilyn D., J. Stanley. Differential Weighting: A Review of Methods and Empirical
                 Studies. – : Review of Educational Research, 40 (1970), p. 663–707.
            280.Wood, D. A. Test Construction. Columbus, Charles E. Merrill Books, 1960.
            281.Yanlong, Lui. Measurement and Evaluation in HPER 315 Course Package: Lecture Outlines
                 and Study Guide. You can get it  at  University Bookstore on the corner of Ho ward St. and
                 Michigan Ave, 2005.
            282.Zeiger, E., M. Speath. Administrative Theory and Practice in Physical Education and Athletics.
                 Ed. Englewood Cliffs, N.Y.: Prentice Hall, 1975.

                                        2. НОРМАТИВНИ ДОКУМЕНТИ

            283. Класификатор  на  областите  на  висше  образование  и  професионалните  направления
                 (обн. ДВ, бр. 64 от 02.07.2002 г.).
            284. Национална програма и национална стратегия за развитие на физическото възпитание и
                 спорта в Р. България за периода 2003–2004 г., София, април 2003, ММС.

            285. Национална  програма  за  развитие  на  училищното  образование  и  предучилищното
                 възпитание и подготовка (2006–2015), http://www.minedu.government.bg/opencms/ex-
                 port/sites/mon/documents/programa_obrazovanie.pdf, посетен на 17.06.07
            286. Национална стратегия за въвеждане на информационните и комуникационните техно-
                 логии в българските училища, приета с решение на Народното събрание, ДВ, бр. 21 от
                 2005 г.
            287.Сб.  „Международни  харти  и  конвенции  в  областта  на  спорта“,  Комитет  за  спорта,
                 младежта и децата при МС.



                                                           268
   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275