Бизнес хотел в гр. София, разположен в Студентски град, търси да присъедини към екипа си администратор - рецепция.
Изисквания към кандидатите:
- Предишен опит в обслужването на клиенти;
- Английски език /втори чужд език e с предимство/;
- Компютърна грамотност MS Office /Clock е с предимство/;
- Любезност и умения за работа с клиенти;
- Организираност и отговорност.
Основни задължения:
- Посреща и обслужва вежливо и с усмивка клиентите, като ги запознава с услугите;
- Настанява и регистрира гости - определя стаята според изискванията на госта и издава ключ-карта;
- Предоставя информация за допълнителни услуги, предлагани в хотела;
- Приема входящи обаждания и предоставя информация при поискване;
- Изготвя фактури и приема плащания;
- При изпращане на гостите, търси обратна връзка за тяхната удовлетвореност от престоя.
Хотелът предлага:
- Добро възнаграждение и постоянен трудов договор;
- Осигурена храна и кафе по време на работа;
- Възможност за кариерно развитие;
- Други допълнителни придобивки;
- Работа на смени, в динамична среда с млад екип;
- Допълнителни бонуси за директни продажби.
Информация и координати може да получите в „Кариерен център“ към НСА „Васил Левски“, ет. 1, стая 107, тел. 02/40 14 208, Facebook: @nsa.career